2017. január 1., vasárnap

2017-es visszatekintő

...2016-ra.
 Ami összességében az eddigi legtermékenyebb évem volt - és ti még nem is láttátok azt a temérdek ficet, ami egyelőre befejezetlenül kallódik a gépemen, és 2016-ban íródott. Persze egy csomó tervet feltettem ide is, amiket [itt] megtekinthettek, de ha valaki figyelgette, egy párszor ez is változott az év során. Mindenesetre mielőtt nagyon belelendülnék a billentyűzetkoptatásba, ami egyedül ilyenkor megy, amikor ficet kellene írni akkor már nem, azért hadd kívánjak

nagyon-nagyon boldog, örömökben, sikerekben, szerencsében, szeretetben, egészségben és fandomokban (höhöhö) gazdag új évet mindenkinek! ;)

 Remélhetőleg jobb lesz, mint a tavalyi, habár én nem panaszkodok, ha a sztárvilág és a nagyvilág történéseitől eltekintünk, az én kis személyes évem eléggé jó volt. Megvoltak a maga hullámvölgyei, és nem mondom, hogy nem reménykedek egy szebb évben én magam is, de nektek is csak azt tudom mondani, amit saját magamnak: ha akarsz valamit, tegyél is érte. És mivel én most egy épkézláb posztot szeretnék kitenni, ezért teszek is érte és abbahagyom a rizsát a saját életemről.

 Tehát, mint említettem, jó pár ficbe belevágtam az elmúlt 12 hónapban (sajnálom, vért könnyezek a szóismétlésektől), ennek a nagyját szeretném is befejezni, úgyhogy itt egy rövidke lista, miket várhattok a régiekből az új évben:
  1. A Here Comes the King-et terveim között áll ha nem is befejezni, de legalább folytatni - ez egyébként egészen szépen halad is
  2. A Láttam a madarakat talán az eddigi leghosszabb ficem, csak ti még semmit nem láttatok belőle, de reményeim szerint tavaszig be fogom fejezni
  3. A Fogsz valaha felejteni? egyre inkább csak a borítója miatt érdekel, de fluffot írni szeretek, az angst meg magától jön, úgyhogy erre is lehet számítani
  4. A Balra a második ajtót FEZEN utáni ficnek szántam, amikor még fesztiválhangulatban vagyok, aztán közbejött az élet, de ez nem jelenti azt, hogy idén sem fogom megírni
  5. A névtelen Amcsikapcsi reader insert még mindig munkálatok alatt áll, de már csak azért is be fogom fejezni, mert baromi jó érzés ezzel örömet okozni valaki(k)nek
  6. A Vár fehér asszonya is elég régóta tervben van, idén már szeretném tényleg megírni
  7. ...ééés innentől kezdve jönnek, amikről még nem hallottatok, de már elkezdtem őket: többek között ilyen a Hétköznapi hősök, amit eredetileg egy nem-szuperhős-AU Bosszúállók novellának szántam, de talán hatásvadászabb lesz egypercesnek
  8. Egy névtelen soulmates!AU Clintasha, aminek már legalább egy spin-offja tervben van, ami Stony lesz, és mindkettő egymásba kapcsolódik és nagyon akció és nagyon izgi lesz
  9. Aztán volt néhány háromszavas kihívásom is, hogy "pontos" legyek minimum öt, ezeket is meg fogom írni az idén - fandomok terén nagyon vegyesek, van közöttük még Hetalia is !!!, Marvel, Big Bang Theory, stb.
  10. Illetve elkezdtem egy kurva aranyos Kingsman karácsonyi ficet, amit ha nem is karácsonykor, hanem mondjuk januárban, amikor kész lesz, azért felteszek, mielőtt elfelejtem 12 hónapra és megint összeszégyellhetem magam, hogy nincs semmi ünnepi sztori
 Ezeken kívül volt még néhány, amibe úgy belevágtam a fejszémet, aztán rájöttem, hogy nem fog működni; ha összegyűlik mondjuk tíz, lehet így ötperces olvasnivalónak majd felteszem őket, ha megszorulok elkészült ficek terén. Ami mondjuk remélem, ebben az évben azért nem fog nagyon előfordulni.
 És a szokásos lista következne, hogy a fent említetteken kívül - meg azokkal együtt - milyen fandomokban fogok (várhatóan) mozgolódni a következő évzáró posztig:

MARVEL
Igen, még mindig itt tartunk. De nem mostanában fogom megunni - és idén próbálok róla tenni, hogy ti sem !!!

SUPERNATURAL
Mármint pillanatnyilag éppen nem vagyok benne igazán a fandomban, de úgyis van egy-két ember az életemben, aki nyaggatni fog, hogy folytassam a 12. évadot - a régieket meg még mindig ugyanúgy szeretem, és a shipeket is, úgyhogy brace yourselves.

SHERLOCK
Régóta próbálkozok BBC és Guy Ritchie-téren is, már kezdek valamit összerakni, idén fel is kerül. Ígérem. Valahogyan. Összehozom.

KINGSMAN
A képen életem kérdése egészen júniusig. Szóval a regényt mindenképpen be. fogom. fejezni. Azon kívül is akarok még írni, mert a Hartwin az életem, Merlin az egyik legjobb arc evör, meg mert nyáron jön a második rész és magához fog térni a fandom. Nagy eséllyel.

AZ U.N.C.L.E. EMBERE
Ezt még mindig nagyon szeretném, és még mindig kétlem, hogy valaha is ebbe a hangulatba fogok kerülni, de reménykedjetek velem együtt, támogassatok, küldjetek sütit meg minden és akkor biztos sikerülni fog.

HARRY POTTER
Éppen a Cursed Child az életem, Scorbus az első gondolatom reggel és az utolsó este, a musical zseniális, sikerült Mógust Voldemorttal shippelnem, meg amúgy a régi párosok még mindig túl jók, szóval igen, HP-dömping az úgy várható.

YURI ON ICE
Fogalmam sincs, ez hogy került a listára, de rákerült. Szerintem leginkább Lilla miatt, de nem bánom. Aki bánja, annak sorry, not sorry.

STAR WARS
Szégyellem magam, de Kylux trash vagyok, meg úgy amúgy is szerettem az Ébredő erőt, úgyhogy valószínűleg ebben a körben fogok mozogni, a régiekhez szerintem már újra kéne néznem a többi részt.

 Azt hiszem, egyelőre kifújt, több fandomom most pillanatnyilag asszem nincsen, de szinte biztos vagyok benne, hogy az év során még fogok összeszedni párat. Úgyhogy addig is további szép estét mindenkinek, további jó írást/olvasást/rajzolást/nyáladzást/akármit, maradjatok hűek a shipekhez, a barátaitokhoz, ismerjétek meg még jobban a közösséget mert nagyon király (y), éljétek az életeteket, ide is nézzetek azért vissza, és még egyszer nagyon boldog új évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése