2016. március 28., hétfő

A látszat néha csal

Fandom: Supernatural
Páros: Samifer, mondjuk? nem az összejövős fajta, nem kell félni
Műfaj: drabble (igen, megint, borzasztóan kreatív vagyok)
 Őszintén, nem tudom mi járt eközben a fejemben. Volt egy nagyon régi cosplay képünk, ahol egy ablak helyén keresztül teljesen tükrözve egymást Sam és Lucifer néznek össze - valószínűleg az ihlette. Meg mondjuk ezt amúgy is jó ötletnek tartom, csak nem tudok vele mit kezdeni.


 Sam sokáig azt hitte, csak a fények játszadoznak vele, mikor a szeme sarkából a tükörbe nézve mintha nem önmaga tekintett volna vissza rá. Csak egy árnyalattal világosabb, vagy talán pár centivel rövidebb haj, esetleg egy másik ing, vagy egy szokatlan mosoly, ami éppen nem volt az arcán – mind apróságok, amik ennyi idő után alig tűntek fel neki. Deannek sem említette őket, úgy gondolta, akkora jelentőséggel nem bírnak; még akkor sem, amikor lassan a tudatába szivárgott, hogy valójában kit is lát. És mégis, mikor egy este vizes hajjal, fáradt tekintettel a tükörbe pillantott, meglepetésként érte a vakító kék szempár, amely visszanézett.

8 megjegyzés:

  1. Te. Jóságos. Szűz. Anyám.
    Másfél órája görnyedek a telefonom felett, hogy körülbelül két hónapnyi fizika leckét bemásoljak, aztán úgy gondoltam, felnézek bloggerre. És mit látok? Egy Samifer ficet. Mielőtt beleuntam a keresésbe, égek-földön kerestem mindenhol, minden nyelven egy épkézláb Samifer ficet, és a kívánságom teljesült.
    Képzelni se tudod, mennyire megörültem! Drabble-t elsősorban azért nem szeretem, mert túl rövidek és túl jók. >< Úgy olvasnám tovább, rövidsége ellenére tetszett.
    Megörvendezteted a Samifer shippereket további írásokkal? *kiskutya szemekkel reménykedik egy igen válaszban*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor egy cipőben járunk, mert egész délután szakmai házit rajzoltam, aztán nagy reménykedve felnéztem, hátha kaptam egy kommentet, és tényleg. El sem tudod képzelni, mennyire feldobtad a napom :D
      Nagyon örülök, hogy tetszett, és igen, egy jó párral még biztosan, az egyik legnagyobb shipem a fandomban, szóval lesz még ;) *most éppen kettőt is írogat egy ideje ˘˘*
      Annak meg külön örülök, hogy van még valaki bloggeren, aki szereti ezt a párost, magyarok között még nem nagyon találkoztam velük owo

      Törlés
    2. *örömében ugrál, mint egy kétlábas gazella* Hihetetlen, hogy alig akadnak - magyarokról ne is beszéljünk -, pedig az egyik legjobb páros:D Azt hiszem, sűrűn fogok fellátogatni, hátha minél hamarabb sikerül megírni, ezzel pedig egy állandó kommentelőt szereztél magadnak^^

      Törlés
    3. na igen, külföldiek közül sem tudnék így hirtelen sokat mondani (meg akik voltak is, a legtöbb fic az így "last updated xx. yy. 2009." :/), tőlünk meg végképp, de baromira örülök, hogy veled legalább találkoztam :D És előre is köszönöm, én csak örülni fogok, ha tetszenek :D

      Törlés
  2. ISTENEM EZ GYÖNYÖRŰ.
    Először is, amikor barátnőm elküldte annyira boldog voltam hogy, úr isten, magyar Samifer ficek HALLELUJAH.
    És amikor olvastam és... ez gyönyörű. Nem tudok mást mondani jókon kívül. Ez. Wow. Oké. Fantasztikus. Draddle és nagyon jól van megírva, tapsvihar, keksz, csokissüti, minden. Most megyek olvasni a másikat is. Baromi nagy puszi neked ezért a ficért! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, nem is tudom mit mondjak, köszönöm az olvasást meg minden és nagyon örülök, hogy tetszett :3 Remélem a másikban sem fogsz csalódni owo És neked meg baromi nagy puszi amiért elolvastad :3

      Törlés
  3. *Beszambázik.*
    Azt ugye tudod, hogy a te 100 szavaid képesek ölni?
    De ezért szeretlek. 👌
    Avagy: ez a páros a quilty pleasure-öm, Sam cinnamon roll, Lucika meg sinnamon roll, és hadd köszönjem meg az Úristennek (szó szerint), hogy ez itt létezik. Meg neked is. Nagyon. (Talán te vagy Isten?)
    Anyway (sok az angol szó), ez így kontextus nélkül is így bamm a képembe. Ezért szoktam le arról, hogy este olvaslak.
    *Kiszambázik.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lololol, atomfegyver vagyok.
      (Meglepődnék, de elképzelhető. Ki tudja. Igazából lehet, hogy egy szakállas férfi vagyok, csak jól titkolom.)
      De örülök, hogy ilyen hatással volt, akkor elértem a célomat. >:3

      Törlés