2015. május 27., szerda

Kaptam egy díjaaat *szar partizene*

Mert rohamosan közeledik a nyár (V-É-G-R-E), meg mert egyszerűen szükségem volt egy fagyira a blogon.
Drága egyetlen Zimámtól. .w. Szóóóval ezzel meg is köszönném.


Szabályok
  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
  • Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!  
  • Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad!
  • Válaszolj a 12 kérdésre!
  • 12 dolog a saját blogodról!
  • Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban!
  • Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen!
  • Cseréljetek linket egymással!
  • Legalább 12 embernek küldd tovább! (Aki szeretné kitölteni annak küldöm~ Meg Katie-nek és D.L.L.-nek és anyunak is x) )
  • A díj [Dorothy] kezdeményezése
Szóval 12 dolog az ő blogjáról:

1. Tetszik a színvilága. Szép sötét. És fekete és vörös és azt imádom. //Meg volt már kék is. Úgyis fog változni de amikor ezt írtam épp így volt szóval.//

2. Jó az a galaxismacska oldalt.

3. Azokról vannak ficei, akiket én is imádok.

4. Van vele cserém.

5. Sőt, asszem én voltam az első cseréje. ;3

6. Emlékszem, mikor még nem volt blogja és nem ide pakolta fel az irományokat.

7. Fogalmam sincs mit írjak még róla úristen, szóval mindig jó kommenteket ír nekem, bár az már a tulaj, nem a blog, de végül is a bloggeres profillal írja szóval---

8. Menő képeket tesz ki. //volt amit le is mentettem, lol.//

9. Utálom, amiért nála működik a felsorolás, én meg itt baszakodok vele fél órája és végül nekem kell beírnom a számokat.

10. Ajistenem sok ez a tizenkettő. De legalább kevesebb mint ahány tag-je van blogon.

11. De asszem több, mint ahány fandomja. xd

12. És így utolsónak jut eszembe, de rohadt jó a szám, amiről a blog a címét kapta.


A 12 válasz:

∞ Mi volt az első fanfiction, amit elolvastál tőlem? Ha nem emlékszel, akkor mi az, ami azonnal beugrik?
Preußen. Ne is várd, hogy erre ne emlékezzek. Mély nyomot hagyott. Az első fic amit tőled olvastam, amit még anno minnie vagy nemtudomtehogyhívod küldött át, és utána írtam rád és azóta beszélünk. *Tears.*
∞ Van kedvenced az írásaim közül? Esetleg volt olyan, amiben csalódtál, vagy amiben várakozáson felül teljesítettem?
És még egyszer, Preußen. Mármint a kedvenc. Nem csak ezek miatt, amúgy is baromi jó lett. uwu A többit nem tudom, így, hogy sose tudom megjegyezni ki mikor mit ír, nem nagyon tudok várni semmit. xd
∞ Volt olyan történetem, ami hevesebb érzelmet váltott ki belőled, amitől esetleg hangosan felnevettél haha, ilyen nincs vagy sírtál?
És harmadszorra is a Preußen, lol. Mert azon sírtam. Nevetni sokon nevettem, most konkrét példát nem tudok, de tessék, a kérdés másik felére tisztességesen válaszoltam~.
∞ Milyen a szókincsem? Kedvenc metafora/hasonlat/minőségjelzős szószerkezet tőlem?
Éjjel fél kettőkor úgy érzem, fáradt vagyok ehhez a kérdéshez. De Stony. Nem metafora és nem hasonlat és nem is kifejezetten szószerkezet, de most perpill ezért imádlak nagyon.
∞ Milyen témában/hangulatban/fandomban olvasnál szívesen?
Tudod, ha a focit megszeretnéd, legalább a fandomot, azért nagyon szeretnélek. Írnod nem is muszáj hozzá, én sem írok hozzá mert irl emberekkel egyszerűen nem tudok xd csak csatlakozz, gyere a sötét oldalra~. Amúgy az angst az még mindig jöhet, bármikor, a fluff is, fandomra meg... szerintem majdnem mindben benne vagy, amit én is szeretek, so.. .3.
 
∞ Zavar, hogy ritkán rakok fel bármit is? Vagy hogy csak random kezdek bele dolgokba, de aztán eldobom a fandomot?
Erre csak annyit mondok, hogy még mindig gyakrabban raksz fel bármit is, mint én.
 
∞ Mit hiányolsz a blogról? Legyenek nem-fanficek is? (Nem mintha nagyon lenne ötletem, hogy mi más lehetne, de hátha.) Esetleg belekezdjek egy regénybe; lenne rá kereslet?
És most ellentmondok saját magamnak de oh well. Szóval hiányolom a gyakori frissítést, mert szeretem amiket írsz. D: És ha van ötleted hozzá, szívesen olvasok bármi nem-fandomot is. Kíváncsi lennék milyen karaktereket találsz ki, amikor nem egy meglévő alapra kell építkezni... uwu *Lol, mint valami őrült tudós.*
 
∞ Írd le egy lehetőleg rövid mondatban, hogy milyennek látod a blogom. (Jellemzés, y'know.)
Egy életérzést kifejező fantáziavilágnak. //hasraütöttem, nem tudok jellemezni, se kritikát se véleményt írni, ne várj sokat.//
∞ Mit gondolsz rólam, mint ember/író/gyerek? (Amelyiket meglátod bennem.)
Tekintve, hogy ismerlek, nem tudom ide mit írjak. Barátot látok benned. owo
De na, komolyra fordítva. "Komolyra". Íróként szerintem simán viheted majd ennél többre is (na, még egy ok hogy írj regényt is.), szóval abba ne hagyd, mert, főleg a régi sztorijaidat visszaolvasva nagyon sokat fejlődtél, és fogsz is mert mindenki fejlődik. Hú de filozofikus vagyok így az éjszaka közepén. És van egy hangulata, világa is az írásaidnak, amit én személy szerint nagyon szeretek, akármilyen "sötét" is legyen. Mintha az enyém nem olyan lenne. xd
 
∞ Mi vezérelt a blogra, s mi miatt maradtál?
Hogy megmutattad, és mert jókat írsz, meg mert érdekelt. o3o
 
∞ Segíts már a 11. "ténynél" a blogomról (olvasd fentebb) ; mi lehetett az a "Kávé" címke? ~random kreatív~
Szerintem valami morning-fluff volt. Az én szememben tökre az lenne. Valaki előbb kel mint a másik, főz kávét, hagy cetlit, meg cuki üzenetet, vagy éppen egy késő nyári reggelen együtt kávéznak napfelkeltekor az erkélyen és a tájat nézik. Vagy ágyban reggeli, amiről kiderül hogy szar keserű kávé összvissz mert a másik is hótt' fáradt még, de le van szarva, mert aranyos gondolat.
Szóval morning-fluff.
 
∞ Benne lennétek olyan játékban, hogy mondtok nekem 3 szót (vagy valamennyit) és egy párost (akit én is szeretek, csak hogy fair legyen), én pedig beleépítem a szavakat a sztoriba? A hangulatát is megadhatjátok, hogy most fluff vagy valami. Szerintem nagyon érdekes és poénos lenne. Végre egy kihívás.
I G E N. És fordítva is. Szóval hogy te adsz, na. Imádom ezt a játékot.
Tényleg nagyon hiányzik a nyár.
A 12 tény rólam az én blogomról:
1. Már tavaly nyáron is megvolt a blog, de én magam sem emlékszem, akkoriban mit akartam ide feltenni. xd
2. Ha nem lenne akkora kurva nagy berögződésem, hogy nem szeretek élő-lélegző-létező emberekkel írni, már rég focis RPF-nel lenne tele a blog.
3. Legyen bármennyi fandomom, mégsem írok mindegyikhez, mert nekem baromi sokáig tart kiismerni a szereplőket - utálok felszínesen, vagy ooc-t írni, és szeretek mindenkinek egy egyedi személyiséget adni, háttérsztorival, történettel, érzésekkel és megmagyarázható viselkedéssel, stb. Szóval kidolgozom a karaktereimet, akkor is, ha az alap igazából mástól van. Valamennyit én is szeretek hozzátenni. :P
4. Sokáig úgy voltam vele, hogy saját rajzokat teszek illusztrációnak a ficekhez. Aztán művészetibe kerültem. Aztán rájöttem, hogy még ennél is sokkal ritkábban lenne úgy friss, szóval nope.
5. Dolgozok nem-fanfiction ficeken is, egyszer ezek is helyet fognak itt kapni, cuki kis karakterlapokkal meg minden. Fasza lesz.
6. Nem tudom, az a blogon látszik-e, pedig szeretem kimutatni, hogy igazából a szarkazmus az életem, mindent ironizálok, és neten elsőre mindig úgy nézek ki, mint valami életunt, keserű, elvont művész. Aztán egyszer beszélgess velem és rájössz, hogy egyáltalán nem ilyen vagyok. Bár a szarkazmus akkor is marad.
7. Baromi sokáig foglalkoztam grafikával, HTML-lel meg minden ilyen szarral, de már egyszerűen nincs hozzá kedvem, azért nincs itt rendes dizájn. De majd a nyáron lesz, ígérem.
8. Nagyon hiányzik a blogról egy bemutatkozás vagy valami (magamon tapasztalom, hogy kell, engem is sokkal jobban megfog az a blog, ahol van ilyen :,D), de túl sokat tudok magamról rizsázni, és nehezen szűröm ki a lényeget, pedig van személyes blogom is.
9. Sokkal régebb óta van oldalam/blogom, mint az bárki gondolná - egészen pontosan 2007 novembere óta vagyok aktív a weben, tehát nyolc éves korom óta. Igen, kurva kocka, tudom.
10. Négy éves korom óta írok (jó, na, eleinte felmondtam mamámnak, aki leírta írógépen, de na xd aztán utána már én írtam az írógépen. u.u), ami így 12 évet tesz ki. Gondolom vannak, akik szerint ez itt is látszik, szerintem simán csak soknak tűnik, de én ismeretlenben nem tenném tizenkettőre. o-o
11. Tervezek angol nyelvű írásokat is feltenni ide, mert vannak, amiket úgy írtam (meg még mindig szeretek úgy, szóval lesznek is), és fordítani utálok, szóval ja. Még akkor is, ha saját mű alapra, szóval teljesen szabad kezet kapnék.
12. Szeretnék ebből a romhalmazból egy nagy, jól működő, híres, tartalmas blogot csinálni. Tudom, hogy teljes mértékben rajtam áll, meg azt is tudom, hogy kurvára semmit nem teszek érte, de attól még ez nagy álmom vele x,d
12 kérdés a blogomról:
1. Van olyan történetem, fandomom, párosom, etc-etc ami számodra szokatlan, vagy váratlanul ért, hogy róluk írtam? (akár ismersz, mint embert, akár nem xd)
2. És van-e olyan fandom vagy páros, amiben/amihez szívesen olvasnál munkámat? Lehet ez olyan is, amiben eddig is benne voltam, hogy írjak többet hozzá, vagy térjek vissza, estébé.
3. Zavar-e, hogy slash témában is írok? Miből szeretnél többet látni a blogon, az ilyen fajta írásokból, vagy a "klasszikus hetero"ból?
4. A történeteim témája nem mindig - sőt, általában nem - valami boldog, vagy ha az is lenne, valami kis szomorúság mindig bemocskolja; mit gondolsz erről? Jó ez így, vagy kezd túl Shakespeare-i lenni?
5. Szerinted érdemes lenne nekiállnom egy regénynek is (legyen az fandom vagy nem-fandom, lényeg, hogy egy többfejezetes fic)?
6. Mit gondolsz az írási stílusomról, mi tetszik, mi nem tetszik benne?
7. Ha nem ismersz, mint embert, milyennek tűnök a blogom alapján? Ha ismersz, illik hozzám? :,D
8. Mi a véleményed a songficekről? Szerinted meg kéne velük próbálkoznom, vagy nagyon nem passzolna?
9. Mit gondolsz az RPF-ről (Real Person Fanfiction)? Írtál/olvastál már valaha, vagy szerettél volna? Szerinted ez mennyire sértő/bántó/polgárpukkasztó/stb?
10. Szerinted az illusztrációk dobnak vagy rontanak egy történeten? Nem kifejezetten fanfictionre gondolok, ott jobb esetben az ember amúgy is tudja, ki hogy néz ki, hanem pl. egy könyvnél, stb.
11. Szoktál zenére írni/olvasni? NEM songficként. Jártál már úgy, hogy egy szám nagyon visszaadta valaminek a hangulatát, vagy sokat hallgattad, miközben írtad/olvastad, és mindig ahhoz kötöd?
12. Miért kezdtél el írni? És mi inspirál arra, hogy folytasd is? owo

3 megjegyzés:

  1. 1. Van olyan történetem, fandomom, párosom, etc-etc ami számodra szokatlan, vagy váratlanul ért, hogy róluk írtam? (akár ismersz, mint embert, akár nem xd)
    Nem igazán. Őket shippeled, a lelked része, illenek hozzád. o3o Gercest & RusAme. <3

    2. És van-e olyan fandom vagy páros, amiben/amihez szívesen olvasnál munkámat? Lehet ez olyan is, amiben eddig is benne voltam, hogy írjak többet hozzá, vagy térjek vissza, estébé.
    M a r v e l, főleg akkor már Stony. Na? Jó? c:

    3. Zavar-e, hogy slash témában is írok? Miből szeretnél többet látni a blogon, az ilyen fajta írásokból, vagy a "klasszikus hetero"ból?
    Miért zavarna? Én szinte csak ebben írok. XD És nekem mindegy, hogy mit írsz, az úgyis jó.

    4. A történeteim témája nem mindig - sőt, általában nem - valami boldog, vagy ha az is lenne, valami kis szomorúság mindig bemocskolja; mit gondolsz erről? Jó ez így, vagy kezd túl Shakespeare-i lenni?
    Én hurt/comforttal kezdtem az írást, ne sértsd meg a vegyes érzéseket tartalmazó műveket. Szerintem nagyon passzol a személyiségedhez; ez te vagy, perfekt.

    5. Szerinted érdemes lenne nekiállnom egy regénynek is (legyen az fandom vagy nem-fandom, lényeg, hogy egy többfejezetes fic)?
    I g e n. nagyon szívesen olvasnék tőled egy folytatásos akármit, ha már én képtelen vagyok befejezni azt az egyet is, amibe belefogtam. :'D

    6. Mit gondolsz az írási stílusomról, mi tetszik, mi nem tetszik benne?
    Tudod, hogy mindig írok kommenteket, amiben kifejtem ezeket, de most összefoglalom; nem cifrázol, mint én, mikor elragad a hév. Ami jó. Az egyszerűség híve vagyok a legtöbb mindenben, és ezzel drámai, etc. *Irodalom óra.* Van ilyen kis darkos beütésük, ami azt is mutatja, hogy az élet nem egy habos torta. Bizony. (Most elrontottam egy csomó ember életét, aki ezt olvassa. De ez az igazság.) Keep up the good work, comrade!

    7. Ha nem ismersz, mint embert, milyennek tűnök a blogom alapján? Ha ismersz, illik hozzám? :,D
    Egyszerű, sejtelmes picit, olyan szerény, de egyben van benne valami magabiztos lendületesség. Ez határozottan te vagy.

    8. Mi a véleményed a songficekről? Szerinted meg kéne velük próbálkoznom, vagy nagyon nem passzolna?
    Kérlek. Kérlek. Akarom. Én is akarok írni, akkor már te is. ;W; És amúgy szerintem minden illik hozzád.

    9. Mit gondolsz az RPF-ről (Real Person Fanfiction)? Írtál/olvastál már valaha, vagy szerettél volna? Szerinted ez mennyire sértő/bántó/polgárpukkasztó/stb?
    Én még nem olvastam, de azóta, hogy hallottam Hollywood Undead x Pindúr Pandúrok crossoverről... Írj focistákról, megmentenéd a világot.

    10. Szerinted az illusztrációk dobnak vagy rontanak egy történeten? Nem kifejezetten fanfictionre gondolok, ott jobb esetben az ember amúgy is tudja, ki hogy néz ki, hanem pl. egy könyvnél, stb.
    Könyveknél imádom figyelni, hogy mikor lesz ez a jelenet a sztoriban (már ha egy jelenet van lerajzolva). Szóval érdekes megfigyelni, meg amúgy is szeretem az illusztrációkat bármihez. C:

    11. Szoktál zenére írni/olvasni? NEM songficként. Jártál már úgy, hogy egy szám nagyon visszaadta valaminek a hangulatát, vagy sokat hallgattad, miközben írtad/olvastad, és mindig ahhoz kötöd?
    Határozott igennel válaszolok. Preußen-em a Land of Snow and Sorrow-ra írtam, és például egy Darren Shan könyvnél pedig végig Hollywood Undead számokat hallgattam. :'D Úgyhogy igen, imádom ezt csinálni, mert akkor megmarad az emlék.

    12. Miért kezdtél el írni? És mi inspirál arra, hogy folytasd is? owo
    Először poénból, mert unatkoztam. (Mai napig rejtély, hogy tudtam együltőhelyemben írni egy olyat, aminek a sztoriját sem találtam még ki.) Aztán felpakoltam és lassan blogot is kezdtem vezetni, mert hú, minden művész ezt csinálja, meg amúgy is menő. Ismert lettem, sokan várnak vissza, mikor 3 hónapos írói válságba süllyedek, és ez ösztönöz, hogy ne hagyjam őket cserben. Meg imádok írni, a fogalmazás a mindenem, a versek az új szeszélyem, és annyira megihletnek a filmek/animék mostanában, hogy már csak tiszteletből is írok mindegyik fandomba egyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Marvelesben teljes mértékben benne vagyok. *Ujjropogtat.*
      Éshátúgy összességében örülök, hogy így gondolod, akkor azért nem vetkőzöm le magam teljesen a neten. owo És annak is, hogy tetszik ahogy írok meg hogy válaszoltál ezekre, pedig oda sem írtam hogy várom a válaszaid, csak telepatizáltam.... xd
      A songficesben és a folytatásos sztoriban is teljesen benne vagyok. Nyitok minden újra. *Csillog.*
      És köszönöm a válaszokat. c: Meg magát a díjat még egyszer. Ez az első, jfc. *silent tears.*

      Törlés
    2. Üvereljük együtt az egész Marvel fandomot.
      Alap, hogy válaszolok. xd
      Akkor együtt kezdjük bele abba is. <3 *Csillog veled.*
      Nincs mit. C:

      Törlés