2016. január 31., vasárnap

2016 van!!! (meg majdnem február)

 Igen, tudom, hogy az ilyesmit nem ilyenkor szokás írni, de most jutott eszembe, hogy ez idén teljesen el is maradt. Pedig tavaly ezt a bejegyzést szerettem a legjobban írni, lol.
 Lényeg a lényeg, még ha megkésve is, de idén sem marad el az éves összefoglaló, amit megpróbálok erre az évre kicsit kipofozni, nem olyan hosszú fic-listát itt hagyni, és inkább a blog jövőjére és múltjára koncentrálni, nem a sajátomra, mert a magánéletem szerintem senkit nem érdekel. Vagy ha mégis, én örömmel válaszolok bármilyen kérdésre, de ide kiírni nem érzem szükségét :P
 Még egy rettentő cuksi képet is hoztam, nézzétek, rágimpeltem egy feliratot Edinburgh várára - mert ha minden jól megy, idén ellátogathatok ide, hát akkor miért ne ezzel köszönteném az évet. //Egyébként több, mint egy év után esett le, hogy a tavalyi kép TWLOHA-os volt, ami ezek szerint a tudatalattim műve, de egyáltalán nem bánom. Amúgy is támogatom, még ha csak így szóban is.//
 És akkor előre 2016-ba?!
 2015 vége felé kezdett előjönni egy régebbi fandomom, méghozzá a Supernatural - ami ezúttal meg is maradt annyira, hogy szinte biztosra mondom, ez egy darabig még a középpontban lesz. 2016 első felében legalábbis biztos, hogy ez lesz a fő-fő; de az is biztos, hogy más is lesz. És hogy akkor milyen fandomokat várhattok ebben az évben?
  • Supernatural, természetesen, hát ezek után...? Párosokból szerintem majdnem bármi, csak Destiel nem - kövezzetek meg, nekem a fandom úgy elvette tőle a kedvem, hogy nagyon, úgyhogy a sorozatban ellesegetem, mert szerintem Dean amúgy is a tipikus hetero pasi karakter, és ott nem látom bele az erőltetett románcot lmao de amúgy mivel ezt leírtam, valószínűleg úgy járok vele, mint anno a PruHun-nal, és úgy fogok róluk írni, hogy nem is szeretem a párost. Csak figyeljétek meg.
    Ennél a fandomnál nagy gyengéim egyébként az angyalok, komolyan, petíciót fogok indítani hogy csináljanak egy sitcomot csak arról, mi történik velük, kurva jó lenne. Mindegy amúgy ezzel azt akartam mondani, hogy számíthattok olyan ficekre, amiben benne vannak. Vagy csak ők vannak benne. Idk. Egyszerre vicces és tragikus az egész és *right in da feels*.
  • Marvel, főként Bosszúállók, mert bár az utóbbi pár hónapban kicsit kizökkentem ebből a fandomból, így is az egyik legnagyobb kedvencem, és végtelen mennyiségű poén van benne, és imádom a karaktereket, szóval ja. Marvel. Ez 100%, hogy marad 2016-ra is (y).
  • Az U.N.C.L.E. embere, mert sikeresen Napollya trash lettem, de közben Gaby-val is shippelek, és az egész film annyira magával ragadott, hogy ezt muszáj lesz. Nem tudom, milyen beállítás, milyen sztori, úgy nagyjából semmit, de úgysem bírom ki. És szeretnék egy második részt. Nagyon :(
  • Sherlock, de hogy a BBC vagy Guy Ritchie változata-e, azt még nem tudom, de minden esetre Sherlock. Gondolom adja magát, hogy Johnlock lesz belőle, bár én nagyon bírtam Irene-t is, és igazából Mary-vel sem volt semmi gondom. Na meg én itt inkább bromance-es vagyok, Guy Ritchie változatánál legalábbis mindenképpen, úgyhogy ez majd elválik ;)
 És akkor a nagyobb fandomok előreláthatóan valószínűleg ezek, bár közben csúszkálhatnak be ilyenek random hogy Kingsman vagy Harry Potter, esetleg Sleepy Hollow vagy Orange Is The New Black, meg ki tudja, amilyen filmeket/sorozatokat év közben még megnézek. Például a Caffeine-t, mert a kötényben rohangáló bénázó mixer Sátán minden pénzt megér.
 Előreláthatóan idén sem lesz sokkal több időm írni, bár jelen pillanatban éppen teljesen rá vagyok pörögve és három ficet írok egyszerre, de nem fog ez sokáig tartani, érzem. A tavalyinál - meg az azelőttinél végképp - mondjuk mindenképpen többet szeretnék írni, ahogy az időm engedi. Úgyhogy meglátjuk, milyen lesz a 2016-os termés, de azért remélem, akik eddig is itt voltak velem maradnak majd, ha pedig valaki új talál ide, én tárt karokkal várom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése